Pr. Gru 30th, 2024

Adwords reklama, tai alternatyvi reklaminių strategijų rinka. Reklama tarp mūsų bei mūsų sąmonėse susiformavo dar Senovės Romoje, nuo to laiko nutekėjo labai daug vandens, pasikeitė reklamavimosi formos, technologijos ir kanalai. Dar Senovės Romėnai suprato reklamos naudą ir komercinius jos tikslus. Tokia tikslinga informacija padėjo jiems parduoti ir auginti kapitalą. Tuo metu dažniausiai buvo reklamuojami amatai bei politiniai rinkimai.  Jau tada reklamos rinkoje vyravo prekinis ženklas, tam tikra iškaba, bei šaulys, kurio šiuo metu nebesutiksime, arba jis įgavo visai kitokį pavidalą. Prieš prieinant šiuolaikiškiausią reklamos būdą bei kanalą, pasivaikščiokime po reklamos istoriją.

Laikui bėgant, kol skaitmeninė-elektroninė Adwords reklama dar nebuvo įmanoma, formavosi gildijos. Teisiškai jos buvo atsakingos už prekių gamintojus. Gildijos leisdavo pardavinėti, arba drausdavo.  Gamintojai buvo atpažįstami pagal savo prekes arba prekinius ženklus. Rodos tos pačios taisyklės galioja ir dabar.  Parduotuvės juo tuo metu naudo iškabas apie parduodamas prekes. Komerciniais tikslais buvo rašomi tekstai ir paišomi ženklai tiesiai ant uolų. Toks metodas, laikomas išorinės reklamos protėviu. Ilgą laiką tokie užrašai kabėdavo ant sienų, vėliau juos pradėta kabinti skersai gatvės. Tik vystantis technologijoms, šiuos užrašus pradėta dirbtinai apšviesti, o judančios reklamos, dar labiau sujudinto vartotojų sąmonę.

Adwords reklama atrodytų kiek lakoniškiau, judėjimas, apšvietimas ir išvaizdumas, kiek kitoks. Kol besivystanti reklama buvo dar labai toli nuo šiuolaikiško, internetinės rinkodaros modelio, verslininkai samdydavo šauklius. Jie vaikščiodavo miesto gatvėmis ir pranešinėdavo svarbiausias naujienas, tame tarpe ir reklamas.  Viduramžiais tas pats šauklys rankose nešiojosi skambutį, kad į save atkreiptų daugiau dėmesio. Greta žinių, jie užsiėmė ir apmokamų skelbimų veikla. Tuo metu dažniausiai reklamavosi gėrimus gaminančios ir pardavinėjančios įmonės. Tačiau, ne tokie ir tamsūs, viduramžiai baigėsi. Išradus spausdinimo technologiją, pardėtos kurti šiuolaikiškesni reklamos ženklai. Tuo metu, reklaminio ženklo kūrimas ir dauginimas, užimdavo gana daug laiko. Pirmasis spausdintas skelbimas datuojamas 1473 metais. Šiame skelbime buvo reklamuojam nauja  Vilijamo Kokstono knyga.

Patobulėjus spausdinimo technologijos ir internetui pamažu išstumiant  tradicines reklamas iš pirmųjų pozicijų, Adwords reklama, arba skelbimai tampa neatsiejama kasdienybės dalimi. Tačiau iki interneto, reklamos rinkai ir technologijos, teko nueiti ilgą pasikeitimų kelią. Savaitraščiai , radijas, televizija ir galiausiai internetas. Reklamos kaip ir žmonijos raida buvo ganėtinai ilga. Šiuo metu gyvename informacijos amžiuje. Skaitmenizacija keičia reklamos strategija, tačiau tikslas vis dar toks pats: parduot ir didinti kapitalą. Kaip google Adwords padeda parduoti ir didinti vartotojų ratą? Šis reklamavimosi būdas veikia labai paprastai, jums tereikia išsianalizuoti potencialių klientų ratą. Ši analizė padės susidaryti raktinių žodžių strategiją. Pagal tuos pačius raktinius žodžius pasirašysite, ar jums bus parašytas, reklaminis skelbimas.

Jei skelbimą jau turite, tolesnis jūsų žingsnis, tai jo patalpinimas, google paieškos sistemoje. Adwords reklama apmokama už kiekvieną skelbimo paspaudimą, arba tam tikros operacijos  svetainėje atlikimą. Google kompanija sukuria jūsų verslo įmonės reklaminę strategiją, kuri ir remiasi mokesčių už paspaudimus kaita ir kainodara. Tai vienas iš greičiausių ir lengviausių būdų patalpinti reklaminį skelbimą. Kaip jau minėjome, šie skelbimai remiasi paieškos žodžiais, arba raktinėmis frazėmis. Vos tik interneto naršytojas įves tą pačią raktinę frazę į paieškos sistemos lauką, rezultatų pirmose pozicijose pamatys jūsų skelbimą. Toks reklamavimosi būdas labai tikslingas.

Kuo Adwords reklama naudinga verslininkams? Google paieškos sistema jungia labai didelėlę interneto vartotojų bendruomenę. Tapdami šios rinkos dalimi, verslininkai tampa virtualiai matomesni ir socialesni. Tai didelė ir labai potenciali auditorija, pagal kurių poreikius rodomi ir jūsų skelbimai.  Rinkdamiesi šią strategiją, galite savarankiškai kontroliuoti reklamos biudžetus, išlaidas. Verslo įmonės pačios nusprendžia kam ir kada rodyti reklamas. Kartais patys verslininkai nenori rūpintis reklamos strategijomis. Tokiu atveju, jie gali prašyti profesionalios pagalbos. Internetinės rinkodaros ekspertai verslininkams padeda kilti aukštyn. Jei norite maksimalių rezultatų, maksimaliai investuokite savo laiką. Šis reklamos būdas turi savą mokesčio už paspaudimą mokestį. Pasikeitus reklamos būdams, kanalams, tikslai liko tokie patys. Nors gatvėse jau nebegirdime šauklių, reklaminiai stendai vis dar šmėžuoja. Nenuostabu, kad ir virtualios-internetinės erdvės buvo užpildytos reklaminiais skelbimais.

By TSLK

Parašykite komentarą