Jei darbuotojų kaita jūsų įmonėje didelė arba ketinate augti ir ieškote naujų, ilgalaikių komandos narių, neišvengiamai teks pagalvoti apie vidinę kultūrą ir gerovę. Ją lemia daugybė dalykų – nuo paprasčiausio biuro interjero iki galimybių visapusiškai tobulėti. Nemažai įtakos gali turėti ir darbo priemonės, tokios kaip dokumentų valdymo sistemos. Tad plačiau patariame esminius darbuotojų gerovės aspektus.
Pirmiausia – jauki aplinka
Gali atrodyti, kad tai mažai įtakos savijautai turintis veiksnys. Iš tiesų darbo aplinka labai svarbi – juk skirtingai jaučiamės dirbdami patamsyje, kur mažai erdvės, ir šviesiose, stilingose, patogiose patalpose. Tad apgalvokite, ar neatėjo metas pakeisti biuro erdvę. Gali užtekti net paprasčiausio perdažymo ar naujų baldų įsigijimo.
Be komforto – nė žingsnio
Darbas niekuomet nebus atliktas gerai, jei nebus pasirūpinta patogumu. Komfortas – tai ergonomiški, aukštos kokybės baldai, tinkami ir pačiam darbui, ir poilsiui. Ne veltui šiuolaikiškuose biuruose įrengiamos atskiros poilsio zonos, netgi perkamos lovos – visa tai padeda darbuotojams jaustis maksimaliai patogiai.
Tinkamos darbo priemonės yra privalomos
Kartais manoma, kad talentingas darbuotojas mokės suktis iš padėties. Visgi jei tai daryti tenka nuolat, dėl įvairiausių priežasčių, vargu, ar darbuotojas liks toje įmonėje ilgai. Tad tokie sprendimai kaip dokumentų valdymo sistemos turėtų būti ne privalumu, o paprasčiausia būtinybe. Pasirūpinkite, kad darbuotojai visuomet po ranka turėtų tiek smulkiausių reikmenų, tiek specializuotų darbo priemonių. Tai padės atlikti užduotis ne tik geriau, bet ir greičiau, motyvuočiau.
Pramogos reikalingos ne tik vaikams
Darbo rinka labai smarkiai keičiasi. Vis daugiau įmonių suvokia, kad reikia atsižvelgti į šiuolaikinio darbuotojo poreikius. Vienas tokių, užtikrinančių gerovę, yra pramogos. Jomis pasirūpinti nėra taip sunku, kaip gali atrodyti. Norimą efektą pasiekti galima net paprasčiausiais žaidimais, dienomis, kai leidžiama į darbą atsivesti augintinių ir panašiai.
Gera savijauta – geroje komandoje
Vargu, ar gerovę pasieksite, jei visa komanda bus sudaryta iš negeranoriškų, pasipūtusių, nekompetentingų ir tiesiog žemos vidinės kultūros žmonių. Tad nesvarbu, koks geras specialistas jis bebūtų, jei žmogus tiesiog negeba dirbti komandoje, jis negalės būti geru vadovu ir tiesiog darbuotoju. Tokiu atveju sunkiau pravers ir dokumentų valdymo sistemos, ir visi kiti geranoriški pokyčiai.
Jei jums iš tiesų rūpi ilgalaikiai rezultatai, norite, kad darbuotojai jaustųsi gerai, išeičių tikrai rasite. Tiesiog neskubėkite, įvertinkite specifinius poreikius ir būkite nuoširdūs.