Pr. Lap 18th, 2024

Jei vadovaujate įmonei, tada žinote, kokios gali būti brangios kanceliarinės prekės, skirtos biurui. „Biuro gidas“ pastebi, kad visoms įmonėms reikalingi rašikliai, sąvaržėlės, popierius, aplankai, ir daugelis kitų priemonių, kad būtų išlaikomas darbuotojų produktyvumas. Nors tai įprastinės verslo išlaidos, vis tiek išleidžiami svarbūs pinigai, kurie gali būti investuojami į kitus, aktualius dalykus. Norintiems sutaupyti pinigų ant šių prekių, reikėtų atsižvelgti į žemiau pateikiamus patarimus.

 

Pirkite dideliais kiekiais

 

Ką galite, gaukite urmu. Taip galite įsigyti daugybę esminių priemonių – popieriaus, vokų, kortelių, tušinukų ir daug daugiau. Kreipdamiesi į didmeninius tiekėjus dėl savo poreikių galiausiai sumažinsite sumą, kurią išleidžiate šiems daiktams. „Biuro gidas“ konsultantai pažymi, kad taip įsigyjamos kanceliarinės prekės, kaip rašalas spausdintuvui, žymekliai, užrašų knygutės, galiausiai atsiperka, nes nereikia jų užsakinėti kiekvieną mėnesį.

 

Atidarykite verslo sąskaitą

 

Atsidarius sąskaitą pas savo biuro prekių tiekėją taip pat padeda sutaupyti pinigų. Daugelis parduotuvių suteikia galimybę sukurti įmonės sąskaitą. Tai itin naudinga, nes Jums tada siūlomos išskirtinės nuolaidos ir pasiūlymai, pritaikyti būtent Jūsų biurui.

 

Leiskite prekes pirkti vienam, dviem asmenims

 

Raštinės prekes rekomenduojama pirkti tik paskirtam darbuotojui, ar dviem. Kai kiekvienas iš parduotuvės gali užsisakyti tai, ką nori, nebelieka jokios kontrolės ir žmonės tada pradeda pirkti daugiau, nei reikia. Ne kiekvienas atsižvelgs į įmonės poreikius ar pirks priemones urmu. Todėl „Biuro gidas“ rekomenduoja, kad kanceliarinės prekės, jų atsargos būtų sekamos vieno žmogaus, o prireikus, kad jis jas papildytų.

 

Planuokite į ateitį

 

Kai viską perkate skubiai, paskutinę minutę, galų gale sumokate daugiau. Jūs žinote, kiek sunaudojate popieriaus ir kaip dažnai reikia įsigyti jo daugiau. Nelaukite kol liks paskutinė popieriaus pakuotė ar paskutinis rašiklis. Sukurkite planą, kada perkami kokie reikmenys ir pagal tai užsakinėkite naujas prekes. Taip galiausiai sumažinsite šias išlaidas.

 

Sutaupyti perkant kanceliarines prekes, perkant jas internetu, tikrai įmanoma, tereikia vadovautis keliais paprastais patarimais, įvardytais aukščiau. Taip nebereikės jaudintis dėl atsargų likučio, o sumažinus šias išlaidas, pinigus galėsite panaudoti kitais naudingais tikslais

By TSLK

Parašykite komentarą